tisdag, januari 20

Tisdag

Svar till A.
Det är klart att man får äta dom när dom är i muffins, då är det ju inte godis =) Man måste ju få unna sig lite... Hahaha.

Igår bakade vi limpor, dom blev faktiskt ganska goda. Hittade receptet baki linföpaketet. Väldigt kompakta, men goda ändå. Vi var och handlade igår också, dyrt blev det men nu får vi lov att klara oss ett bra tag. Min mjölk är ju så jäkla dyr, så det drar iväg gode fort. 3 liter 60 spänn... fy f-n.

Har hunnit duscha lilleman två gånger. Han har ju inge magahov så han äter ju hur mycket som helst och sen ska det bara komma upp. När jag dessutom hade duschat av honom den sista gången hann han ju med att skita ner sig... Underbart med småbarn. =)

Nu väntar jag bara på att pappan ska komma hem så ska jag sticka iväg och jobba. Tror inte det dröjer så länge.

1 kommentar:

Anonym sa...

Oki, då ska jag ge det förslaget till Elias nästa gång han ska ha godislöfte ;)

Pussa lilla gubben från mej ;)

/A

Välkommen!

Trevligt att just du tittar in på vår sida.
Den här bloggen handlar om vår lilla familj som består av pappa Erik, mamma Yvonne och våra barn Arvid och Oskar. Hoppas du hittar någon intressant läsning här hos oss!

Bloggintresserade