onsdag, januari 14

Onsdag?

Visst är det onsdag idag? Jo jag tror det. Idag så hade vi tid för lillkillens första läkarbesök så vi duschade och snyggade till honom och just när vi var klara med det så ringer hon och säger att doktorn var sjuk idag så det blir inte förrän den 4 februari vi får komma till honom. Typiskt.

Jobbade efter lunch idag, fram till halv tre. Då vaknade lillen och ville inte sova mera så jag klädde på mig och gjorde mig klar för att gå hem, gissa vem som hade somnat om.....? Men jag gick då hem ialla fall, var bara en tidsfråga när han skulle vakna upp och gallskrika av hunger.
Gjorde mat och sen for jag tillbaka till jobbet igen och hann jobba 2,5 timmar till när han sov. Så jag har hunnit med massor! Men har inte hunnit göra något på hemma fronten, men man kan ju inte hinna allt.

Inga kommentarer:

Välkommen!

Trevligt att just du tittar in på vår sida.
Den här bloggen handlar om vår lilla familj som består av pappa Erik, mamma Yvonne och våra barn Arvid och Oskar. Hoppas du hittar någon intressant läsning här hos oss!

Bloggintresserade