tisdag, september 8

Kväll

Nu är det snart läggdags för mig. Arvid har sovit i flera timmar vid det här laget... Han har gått isäng kring 7 tiden hela veckan och jag tycker att det är en ganska bra tid. Jag har kollat på NCIS som började klockan 8... Och jag måste säga att det är väldigt lugnt och skönt när han har somnat. =)
Jag har just plockat undan massor av skor från skohyllan och flyttat dem till förrådet, behöver inte sommarskorna nu känns det som. Å diskmaskinen var full i disk igen så jag startade den. Pappan får öppna luckan när han kommer hem för den är aningens långsam. Det tar ca 3 timmar för den att köra en vända......

Tidigare ikväll kom jag in på nån bloggsida som listade de mest lästa bloggarna i sverige (Jag var inte bland dem.....) och upptäckte då att man ska tydligen vara en tjej i 15-17 års åldern och bo i någon finare stadsdel av huvudsaken, ha stora problem med hur man ska sminka sig och fixa håret innan de ska till skolan. Helst ska man tydligen lägga ut filmsnuttar på hur man går tillväga med denna morgonrutin.
Kan inte ens tänka mig hur många av er som är intresserad av min morgonrutin... Typ INGEN.

1 kommentar:

Alla läsare genom Tant I sa...

SÄg inte det, säg inte det. Vi skulle gärna vilja se en videoblogg där vid halv sex på morgonen, innan duschen, där du redogör för dagens outfit.

Välkommen!

Trevligt att just du tittar in på vår sida.
Den här bloggen handlar om vår lilla familj som består av pappa Erik, mamma Yvonne och våra barn Arvid och Oskar. Hoppas du hittar någon intressant läsning här hos oss!

Bloggintresserade