onsdag, september 16

Kväll

Nu har jag fått tag på min nya telefon! Är så glad. Värsta fin den var också. 5 megapixelskamera.... det är ju det bästa av allt!

Det föjlde med ett 2 gigs minne men jag hade köpt ett på 4a gig eftersom jag inte visste om att det skulle följa med något. Så då fick ju pappan ett minne! Vart ju helt perfekt!



Ikväll var det inte skoj att gå och sova för lilleman. Det går ju inte att sova om man inte är trött ju! Men nu har han då somnat tror jag.



Nu blir det att kolla på idol. De är ju från umeå denna gång.

1 kommentar:

Linnea sa...

Nice med ny telefon! Quadroliften är väl typ som eran sportbag :) Ska även sen gå att göra om till åkpåse.

Välkommen!

Trevligt att just du tittar in på vår sida.
Den här bloggen handlar om vår lilla familj som består av pappa Erik, mamma Yvonne och våra barn Arvid och Oskar. Hoppas du hittar någon intressant läsning här hos oss!

Bloggintresserade