torsdag, september 17

Svårt

Jag och arvid var hos morfar tills det var dags att börja jobba. Lilleman sov en halvtimme just före lunch. När jag kom hem strax efter fyra så började jag med maten. Arvid och pappan var hos morfar så då bjöd vi över honom på käk. När det var klart och bortstökat så for vi till G på kalas. Stannade inte så länge för klockan var sent och det var läggdags... Trodde jag. Hade nog blivit lite för mycket kalas för Lilleman. Helt omöjligt för honom att komma till ro och somna. Så har kämpat med honom länge... Han somnade alldeles nyss. Till slut. Efter 1.5 timmes vyssande. Nu är det då kväll för min del också, orkar inte vara vaken längre. God natt.

Inga kommentarer:

Välkommen!

Trevligt att just du tittar in på vår sida.
Den här bloggen handlar om vår lilla familj som består av pappa Erik, mamma Yvonne och våra barn Arvid och Oskar. Hoppas du hittar någon intressant läsning här hos oss!

Bloggintresserade