tisdag, september 22

Tisdag

Steg upp ganska tidigt i morse. Hann duscha innan Arvid hade vaknat.
Kom hem igen klockan 12, vi möttes på halva vägen och innan jag hade gått hem med Arvid i vagnen så hade han somnat, han sov väl i 45 min. Sen har det varit full fart hela eftermiddagen, han har plockat ur alla leksakerna ur sin låda och spritt dem över hela lägenheten... Favoriten är en gul "taggig" boll som vi köpte på barnenshus sist vi var dit.

Vad det började regna nyss också. Det riktigt öser ner. Vi som hade tänkt gå och hälsa på i eftermiddag, vi får väl ta bilen. Eller så får det bli imorgon...

Jag ska lägga ut receptet på mina cupcakes som Ulla-mona frågade efter... Men det får bli i kväll. Ska göra köttfärspaj så nu måsta jag förbereda lite. Tjing!

Inga kommentarer:

Välkommen!

Trevligt att just du tittar in på vår sida.
Den här bloggen handlar om vår lilla familj som består av pappa Erik, mamma Yvonne och våra barn Arvid och Oskar. Hoppas du hittar någon intressant läsning här hos oss!

Bloggintresserade