söndag, september 13

Söndag

Idag har vi varit och byggt på husvagnsgaraget. Nu kan vi äntligen säga att taket är helt klart. Totalt klart! Morfar och morbror R kom och hälsade på oss en sväng mitt på dagen.
Kom hem därifrån klockan fem.

En smärre katastrof har även inträffat i eftermiddag. Min telefon har slocknat. Eller rättare sagt skärmen är död samt att jag inte kan ringa ut men det funkar att ringa till mig. Så skicka inga sms till mig.. Kan ju inte läsa eller svara dem.... =)

Sitter just nu och söker efter en ny på internet. Hoppas jag hittar någon som jag kan beställa NU!

Bara att leta vidare!

Inga kommentarer:

Välkommen!

Trevligt att just du tittar in på vår sida.
Den här bloggen handlar om vår lilla familj som består av pappa Erik, mamma Yvonne och våra barn Arvid och Oskar. Hoppas du hittar någon intressant läsning här hos oss!

Bloggintresserade