måndag, juni 1

Boston Tea Party

Nu är de boston tea party. Haha, dom ska kappspringa med några hundar. Fredrik var visst lika snabb som en cockerspaniel.. Filip var långsammast.

Blir så jäkla less på min kontorsstol, den gnekar nå jäkulskt! Arvid vaknar till och med av detta ljud. Om jag bara visste vars man skulle smörja så jag skulle få stopp på detta väsen. Måste vara i dämparen någonstans.

Morfarn tog med sig den lilla smidiga kameran som jag hade lånat av honom så nu blev jag utan. Eller, jag har ju en egen kamera men hans var så liten och smidig och tog så fina kort. Ska jag bli tvungen att investera?

1 kommentar:

Linnea sa...

Bara att handla och då du lika handlar det kan du köpa mobilt internet så du kan lägga upp alla bilder du tar i sommar!

Välkommen!

Trevligt att just du tittar in på vår sida.
Den här bloggen handlar om vår lilla familj som består av pappa Erik, mamma Yvonne och våra barn Arvid och Oskar. Hoppas du hittar någon intressant läsning här hos oss!

Bloggintresserade