onsdag, juni 3

kväll

Linnea: Morfar har ju trådlöst där nere så det är ju bara att koppla in sig på hans lina. Gooode smidigt.

Me and Arvid tog en powernap och då helt plötsligt plingade det på dörren. Det var G som kom på besök. Hon hade kollat att bilarna var hemma så när jag inte hade öppnat på första plingen så plinga hon igen. Jag hade hört henne första gången men det vara bara så att jag skulle försöka tråckla ut mig från soffan utan att väcka lillen (lättare sagt än gjort)
Hade inget annat än blåbärssaft att bjuda henne på. Är väldigt tomt i skåpen så här inför semestern. Finns ju ingen anledning att köpa hem massor av saker som man blir tvungen att kasta sen. Inte ens kaffe kunde jag bjuda på, för perkulatorknoppen har nämligen gått sönder.

Skrev sedan ut några kort på Arvid. Farmor ville ha ett kort att skicka till sin vän i Norge. Så då blev det gjort.
Pappan ringde och ville ha hämtning och sen ställde vi kosan mot Rentjärn för att överlämna kortet och umgås lite. Blev en tekopp och en ostmacka. Den satt där den skulle.

Inga kommentarer:

Välkommen!

Trevligt att just du tittar in på vår sida.
Den här bloggen handlar om vår lilla familj som består av pappa Erik, mamma Yvonne och våra barn Arvid och Oskar. Hoppas du hittar någon intressant läsning här hos oss!

Bloggintresserade